خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

ارتقاء هشت پله‌ای جایگاه ورزش شهرستان صومعه‌سرا

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از ارتقاء هشت پله‌ای جایگاه ورزش شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: این ثمره مدیریت کارآمد و علمی است.

به گزارش ایلنا، مسعود رهنما هنگام بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان صومعه‌سرا ضمن ابراز رضایت از چگونگی مدیریت بر ورزش این شهرستان، لازمه پیشرفت را فرا‌تر از امکانات روزآمد سخت افزاری دانست.

وی افزود: اگر چه وجود امکانات کافی سهولت امور را دوچندان خواهد کرد، اما مدیریت صحیح و اصولی بر منابع و امکانات موجود نیز یک هنر مدیریتی است.

رهنما ارتقاءجایگاه ورزش شهرستان صومعه سرا از رتبه دهم به رتبه دوم را ثمره مدیریت کارآمد و علمی ارزیابی کرد و افزود: بعنوان یک شهروند صومعه سرایی از این پیشرفت بسیار خرسندم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: امیدوارم با حمایت مسئولان شهرستان صومعه‌سرا به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این روند ادامه داشته تا محصول آن تعالی و توسعه روزافزون ورزش استان باشد.

سید حسن آموزگار رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا نیز از مساعدت‌های مدیرکل، نماینده مردم در مجلس و فرماندار در پیگیری و تخصیص بالغ بر ۲ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی قدردانی کرد و اظهار کرد: روند توسعه ورزش شهرستان صومعه سرا را با مطالعه دقیق تنگنا‌ها و همراه نمودن هیات‌های ورزشی، ضمن توجه به فرایندهای علمی و آمایش سرزمین دنبال کرده‌ایم و امیدوارم محصول این تلاش‌ها دستیابی به جایگاه‌های بر‌تر استان و کشور باشد.

کد خبر : ۳۲۳۳۴۶