خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد کشور خبر داد

فعالیت دو هزار نفر در حوزه فرهنگی کمیته امداد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام کشور با بیان اینکه اکنون ۲ هزار نفر در کمیته‌های امداد سراسر کشور در حوزه فرهنگی مشغول به کار هستند، گفت: مسئولیت هدایت خانواده‌های تحت حمایت برعهده کارگزاران فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، میرشکار در جمع ۱۰۰ نفر از کارگزاران فرهنگی کمیته‌های امداد گیلان در رشت با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امدادگران کمیته امداد بویژه کارگزاران فرهنگی این نهاد بسیجیانی همیشه در صحنه هستند که در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی و اجتماعی به خوبی ایفای نقش می‌نمایند.

وی با قدردانی از عملکرد خوب کمیته امداد گیلان در ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌ها و با بیان اینکه کارگزاران امور فرهنگی این نهاد سفیران فرهنگی هستند افزود: هم اکنون ۲ هزار نفر در کمیته‌های امداد سراسر کشور در حوزه فرهنگی مشغول به کار می‌باشند که وظیفه خطیر و مسئولیت هدایت خانواده‌های تحت حمایت را برعهده دارند.

این مسئول در ادامه به موضوعاتی همچون تعمیق باورهای دینی در خانواده‌ها، توجه به مسایل آموزشی و اخلاقی، توجه ویژه به محتوای برنامه‌ها و اولویت بندی فعالیت‌های فرهنگی، ارتقاء بینش دینی کارکنان در حوزه فرهنگی اشاره و تاکید کرد: بر اساس رویکرد و اهداف کمیته امداد در جهت خدمت رسانی بهتر در حوزه‌های مختلف بویژه حوزه فرهنگی، باید به این موضوعات در ارائه برنامه‌ها توجه ویژه شود.

میرشکار با بیان اینکه کارگزاران فرهنگی باید انقلابی، سیاسی، حافظ ارزشهای اسلامی و ولایتمدار باشند تصریح کرد: افق نگاه و توجه یک کارگزار فرهنگی باید به رهنمود‌ها و هدایتهای رهبر معظم انقلاب باشد تا با هوشمندی و درایت و بصیرت بتواند در پیشبرد اهداف کمیته امداد در حوزه فرهنگی مثمر ثمر واقع شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور، شجاعت، تخصص، تعهد، اخلاق و ایمان را از ویژگیهای یک کارگزار فرهنگی برشمرد و گفت: اگر کارگزار خودش از این ویژگی‌ها برخوردار نباشد قطعا نمی‌تواند کلام و قلم تاثیرگذاری داشته باشد و باید تلاش کنیم که در گام اول خودمان عامل به عمل باشیم.

وی در پایان سخنان خود از انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین کمیته امداد و دارالقرآن کشور خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه از ظرفیت‌های موجود دو نهاد در سراسر کشور در زمینه فعالیتهای قرآنی به نفع مددجویان استفاده خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۴۶۵۰