خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی در دستور کار دولت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۲۵

استاندار گیلان گفت : ساماندهی حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمد علی نجفی در نشست ساماندهی حاشیه نشینی در شهرها که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی ، نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران در محل استانداری برگزار شد ، حاشیه نشینی را از جمله مشکلات مهم جوامع شهری برشمرد و افزود : آسیب های اجتماعی که از طریق حاشیه نشینی در شهرها به وجود می آید فراوان است و ساماندهی این معضل اجتماعی عزم و اراده قوی تمامی مسئولین را می طلبد .

نماینده عالی دولت در گیلان همکاری دولت ، مجلس و قوه قضاییه در راستای ساماندهی حاشیه نشینی در حوزه شهری را مهم دانست و افزود  : متاسفانه در طی سالهای 85 تا 90 پنج در صد از جمعیت روستایی به شهرها مهاجرت نمودند که این آمار بسیار تکان دهنده است  و حل این مشکل با همراهی و عزم همگانی امکان پذیر است .

نجفی گفت : کم توجهی به حاشیه نشینی در حوزه شهری موجب بروزآسیب های اجتماعی برای نسل های آینده کشور خواهد شد و برهمین اساس وزارت کشور در راستای سیاستهای دولت ساماندهی حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی را در دستور کار دارد.

وی تشکیل این جلسه را نشان از حساسیت استان نسبت به رفع این مشکل دانست و افزود: گسترش معضل  حاشیه نشینی توازن شهری و روستایی را بر هم زده است که باید با تمام توان در جهت حل این مشکل تلاش کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز