خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار خبر داد:

اختصاص 170 میلیارد ریال اعتبار به 303 پروژه عمرانی در روبار

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۰۶۷

فرماندار رودبار از اختصاص 170 میلیارد ریال اعتبار به 303 پروژه و طرح عمرانی این شهرستان در سالجاری خبر داد و گفت: مدیران باید برای جذب حداکثر اعتبارات تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، سید محمد احمدی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان رودبار ، اظهار داشت : امسال 170 میلیارد ریال اعتبار عمرانی بر اساس شاخص ، اولویت ، عملکرد و نگاه فنی به 303 پروژه و طرح عمرانی این شهرستان اختصاص یافت که مدیران باید تلاششان را برای جذب حداکثری 170 میلیارد ریال اعتبار عمرانی شهرستان بکار بندند.

وی تأکید کرد : مدیران بدون لحظه ای درنگ و از دست دادن فرصت و با بررسی های مستمر میدانی ، تجزیه و تحلیل دقیق و فنی پیشرفت پروژه ها و بدست آوردن دلایل اصلی انحراف معیارهای احتمالی و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و خاتمه ، بطور جدی پیگیر اعتبارات عمرانی و اخذ تخصیص به موقع بر اساس اعتبارات مصوب باشند.

احمدی شرایط اقلیمی ، آب و هوایی و جغرافیایی شهرستان را همراه با صعوبت ، وسعت زیاد و پراکندگی آن از جمله موانع اجرای پروژها دانست و خاطرنشان ساخت : این گونه موانع پشتکار ، همت و تلاش مضاعف مدیران را همراه با بکارگیری تمام ظرفیتها برای انجام کار با کمترین هزینه ایجاب می نماید.

فرماندار رودبار اظهار امیدواری کرد : با توجه به تحرک بسیار خوب بدنه اقتصادی دولت و اهتمام و نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استاندار گیلان به زیرساختهای عمرانی و عام المنفعه استان و شهرستان رودبار ، تخصیص مطلوب ، بهینه و بهنگام اعتبارات ، به روند توسعه ای و شکوفایی اقتصادی رودبار کمک نماید.

احمدی بیان داشت : با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله اقتصادی و ترسیم نقشه راه اقتصادی کشور و ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط دولت ، اجرای پروژه های عمرانی با تأسی به این تدابیر را یکی از راههای موفقیت آمیز و مطلوب دانست.

وی مشارکت بخش خصوصی در کمک به بخش عمومی برای اجرای پروژه های عمرانی را یکی از فرصتهای ارزشمندی دانست که دولت تدبیر و امید برای کشور فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز