خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون بوکس

امیدوار به کسب مدال در المپیک ۲۰۱۶ برزیل هستیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: امیدوار به کسب مدال در المپیک ۲۰۱۶ برزیل هستیم و تمام تلاش خود را در این امر به کار می‌بندیم.

به گزارش ایلنا، احمد ناطق نوری که برای انتخابات ریاست هیات بوکس گیلان در رشت حضور داشت، اظهار کرد: هدف ما حضور قدرتمند در رقابت‌های مهم المپیک است و به همین دلیل تا قبل از آغاز رقابت‌ها، در چند اردوی مهم و مفید حضور خواهیم یافت.

وی افزود: به همین دلیل تصمیم داریم در اردوی ایتالیا حضور یابیم که اردوی فوق العاده مهمی است چون چند کشور صاحب نام مشتزنی همچون کوبا، آمریکا و الجزایر نیز در این اردو حضور خواهند یافت.

ناطق نوری ادامه داد: اکنون شرایط حضور در این اردو را فراهم می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم در این اردو حضور یابیم چون مشتزنان تیم ملی ایران می‌توانند با مشتزن‌های معروف جهان در اردوی ایتالیا مبارزه کنند تا دیگر استرسی برای رویارویی با مشتزن‌های معروف جهان نداشته باشند.

رئیس فدراسیون بوکس بیان کرد:اکنون نیز یک سهمیه المپیک را کسب کردیم و می‌توان گفت که اولین سهمیه المپیک ایران توسط فدراسوین بوکس کسب شده که البته هدف ما کسب سه الی پنج سهمیه در المپیک ۲۰۱۶ برزیل است و امیدواریم که مشتزنان ما بتوانند با درخشش در رقابت‌های مختلف، این تعداد سهمیه را کسب کنند.

وی در مورد وضعیت مشتزنی گیلان نیز گفت: استان گیلان در سالیان دور یکی از قطب‌های مطرح مشتزنی ایران بود و امیدواریم که دوباره به جایگاه خود در سطح کشور دست یابد.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: هم اینک نیز امین قاسمی‌پور ورزشکار شایسته این استان شانس کسب سهمیه المپیک را دارد که امیدواریم این مشتزن بتواند سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب کند تا دومین حضور خود در مسابقات المپیک را تجربه کند.

در ادامه این نشست، انتخابات ریاست هیات بوکس استان گیلان برگزار شد که در ‌‌نهایت، امین قاسمی‌پور با کسب ۹ رای از ۱۶ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات در گیلان انتخاب شد.

کد خبر : ۳۲۷۳۹۱