خبرگزاری کار ایران

در رشت

صندوق حمایتی تاکسی داران راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت از راه‌اندازی صندوق حمایتی تاکسی‌داران با مشارکت خود رانندگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی شریفی با اشاره به مشارکت تاکسی‌داران برای ایجاد یک صندوق حمایتی برای امور خیریه و رفع نیازهای ضروری خودشان، اظهار کرد: این صندوق در جهت حمایت از رانندگان  با ارائه وام‌های قرض الحسنه،  به جهت رفع نیاز در راستای کمک هزینه ازدواج فرزندان، کمک هزینه‌های درمانی و  ... تشکیل خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که بزودی صورت خواهد گرفت، هر راننده مبلغی را به اندازه توانایی مالی خود ماهانه در اختیار این صندوق قرار خواهد داد و مبلغ جمع شده در صندوق در راستای امور خیریه به افراد خاص در بین رانندگان تاکسی، که بنا به هر دلیلی دچار مشکل هستند پرداخت می‌شود.

شریفی عنوان کرد: شیوه ساماندهی جمع‌آوری مبلغ صندوق و تشخیص اولویت و نیازسنجی در نحوه پرداخت، در حال بررسی است و امیدواریم ساز و کاری مطلوب را در این زمینه فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت ضمن بیان اینکه هدف از تشکیل این صندوق افزایش میزان مشارکت رانندگان تاکسی در امور خودشان است، بیان کرد: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از مشارکت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسی و اتوبوس در انجام امور مربوط به خود استقبال می‌کند و مشارکت و حمایت سازمان از چنین اموری که توسط رانندگان صورت می‌گیرد در سر لوحه فعالیت‌های این دو سازمان قرار دارد .

وی یادآور شد: افزایش میزان مشارکت تاکسی‌داران واتوبوس‌داران در جهت رفع موانع و مشکلات آنها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر : ۳۳۴۹۶۳