خبرگزاری کار ایران

دیدار کاراون فجر خبری با خانواده شهداء در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۴۱

شهید سجاد در بخشی از دست‌نوشته‌هایش آورده «صدای گریه کودکان شیعیان سوریه را می‌شنوم» و به فاطمه دختر کوچکش وصیت کرد در رعایت حجاب نمونه باشد.

به گزارش ایلنا، کاروان فجر خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه‌فجر گیلان با حضور جمعی از خبرنگاران، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید گیلان، مدیر عامل خانه مطبوعات این استان و... با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا دیدار کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با موافقت پدر شهید طاهر‌نیا، از احداث یادمان این شهید در قم خبر داد و گفت: احداث یادمان شهید سجاد طاهرنیا در قم را در دستور کار خود قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم یادمان این شهید در محل اصلی زندگی‌اش در قم نصب شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور با بیان اینکه راهی را که شهید با نثار جان خود روشن می‌کند نوری است که موجب شناخت راه از بی‌راهه می‌شود، خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم‌ نور را بر دل ما بتاباند تا راه را از بی‌راهه بشناسیم.

فیروز فاضلی با اشاره به پیوند قلم و شهادت، تصریح کرد: شهیدان با نثار جان خود راهی را معنا‌دار می‌کنند و اصحاب قلم با قلم خود موجب پویایی و ماندگاری آن راه می‌شوند.

پدر شهید طاهرنیا در ادامه گفت: امروز بحث حمایت از انقلاب اسلامی از مرزها فراتر رفته و فرزندان ما با این نگاه برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به جبهه می‌روند.

وی تصریح کرد: شهید سجاد در بخشی از دست‌نوشته‌هایش آورده «صدای گریه کودکان شیعیان سوریه را می‌شنوم» و به فاطمه دختر کوچکش وصیت کرد در رعایت حجاب نمونه باشد.

پدر شهید سجاد طاهرنیا در دیدار مذکور به فرازهایی از نوشته‌های این شهید اشاره کرد و افزود: از شهید طاهرنیا چهار صفحه دست‌نوشته به غیر از وصیتنامه‌اش به ما رسیده که در هر چهار صفحه به نام رهبری و پیروی از ولایت تأکید شده است.

وی، با اشاره به اینکه در روز حرکت سجاد را به خاطر داشتن فرزند تو‌راهی از هواپیمای اعزام‌شوندگان به سوریه پیاده کردند، بیان داشت: سجاد گفت مشکلی نیست و با همسرش اتمام‌حجت کرده که مراقب فرزندانشان باشد و اگر پس از تولد فرزندش اعزام شود ممکن است حب فرزند مانع رفتنش شود.

طاهرنیا با بیان اینکه شهید سجاد در وصیتنامه خود خطاب به دختر و پسر نادیده‌اش خواست تا حامی ولایت و نظام و مادرشان باشند.

همسر شهید طاهرنیا نیز در دیدار مذکور با بیان اینکه سجاد عاشق رهبرش و مطیع ولی امر مسلمین بود، اظهار کرد: همه باید برای حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و شهدا حامی نظام باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز