خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت و تجارت گیلان خبر داد:

رفع مشکلات 10 واحد تولیدی و صنعتی در حوزه‌های بانکی و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۱۹۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از پیگیری و رفع مشکلات بیش از 10واحد تولیدی و صنعتی در حوزه های مختلف بانکی و میراث فرهنگی و گردشگری در شانزدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش ایلنا، شانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اجرای قانون رفع موانع تولید با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان به عنوان نماینده ویژه استاندار در اجرای این قانون در رشت برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این نشست با قدردانی از تلاش های اصغریان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان به عنوان نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور گفت: از زمان ابلاغ این قانون با برگزاری جلسات کارگروه تخصصی در رشت 354 مصوبه داشته ایم.

عـلی منتظری خـاطرنـشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه مرکزی اجرای این قانون در گیلان و به منظور ساماندهی درخواست واحدهای متقاضـی 80 جلسه فرعی و کارشناسی را برگزار کرده است تا با جمع بندی نهایی برای دریافت مصوبه در کارگروه رفع موانع تولیـد، به این کارگروه ارائه شود.

وی از پیگیری و رفع مشکلات بیش از 10 واحد تولیدی و صنعتی در حوزه های مختلف بانکی و میراث فرهنگی و گردشگری در شانزدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید خبر داد. 

خاطر نشان می شود در نشست مذکور نمایندگان تمامی دستگاه های اجرایی عضو کار گروه و تشکل های مرتبط حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز