خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان خبر داد:

راه‌اندازی 18رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های پیام نور گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۲۰۰

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان گفت: مطابق درخواست های ارائه شده پیش بینی می‌شود در ماه‌های آتی، دانشگاه پیام نور استان گیلان میزبان دو یا سه رشته در مقطع دکترا باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، مرتضی رضایی صوفی در جریان بازدید از دانشگاه پیام نور واحد آستارا در جمع خبرنگاران گفت: در شهرستان‌های آستانه اشرفیه، رودسر، تالش و رشت 18 رشته کارشناسی ارشد ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در ادامه مبنای سیاست فعلی دانشگاه پیام نور را ارتقای کیفی در ابعاد آموزشی خواند و افزود: بر همین اساس پیگیر تبدیل کردن دانشگاه های واحد آستارا و انزلی به واحد بین المللی هستیم.

رضایی صوفی با بیان اینکه زمینه های لازم برای تحقق این امر فراهم است، گفت: مطابق درخواست‌ های ارائه شده پیش بینی می شود در ماه های آتی، دانشگاه پیام نور استان گیلان میزبان دو یا سه رشته در مقطع دکترا باشد.

وی اظهار کرد: در ارتباط با توسعه تحصیلات تکمیلی به دنبال ایجاد رشته در مقطع دکترا نیز هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور آستارا به سبب موقعیت مرزی از قابلیت بالایی برای تبدیل شدن به واحد بین المللی برخوردار است ، گفت: هم اینک منتظر مصوبه شورای گسترش هستیم تا این امر هرچه سریعتر عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پتانسیل های موجود امکان افزایش رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه های پیام نور گیلان وجود دارد ، اضافه کرد: درصدد هستیم در صورت موافقت شورای گسترش 18 رشته یاد شده را به 25 رشته برسانیم.

به گفته رضایی صوفی، 23 هزار دانشجو در سطح 18 واحد و مرکز دانشگاهی پیام نور مشغول تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان در این سفر یک روزه، از بخش های مختلف دانشگاه پیام نور واحد آستارا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات این واحد قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز