خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

برخورد جدی با مسئولانی که بی‌طرفی در انتخابات را رعایت نکنند/ هیچ تعارفی نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۶۵۳

براساس تأکیدات رئیس‌جمهور محترم، راهبرد و خط مشی اساسی وزارت‌کشور و استانداری در اجرای مراحل مختلف انتخابات استناد به قانون و بی‌طرفی کامل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، عصر امروز استاندار گیلان در بیستمین نشست ستاد انتخابات استان با قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درخصوص اهمیت حضور حداکثری مردم در دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ی خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مکلف هستیم حضور پرشور و با شکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند به خلق یک حماسه‌ی سیاسی دیگر بیانجامد.

نجفی در این نشست که اعضای ستاد انتخابات، هیأت بازرسی انتخابات و فرمانداران حضور داشتند درخصوص اجرای مراحل مختلف دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ی خبرگان رهبری گفت : براساس تأکیدات رئیس جمهورمحترم ، راهبرد و خط مشی اساسی وزارت کشور و استانداری در اجرای مراحل مختلف انتخابات استناد به قانون و بی طرفی کامل است.

وی با اشاره به اینکه بنا به گزارشات رسیده  بررسی صلاحیت‌ها در هیأت اجرایی با تکیه به گزارشات مراجع چهارگانه و مستندات قانونی انجام پذیرفت گفت : رد صلاحیت برخی افراد در مراحل مختلف بررسی‌ها به معنی حذف همه‌ی هویتشان نیست.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت مسئله‌ی حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت : براساس فرمایشات ایشان و تأکیدات دولت که بر همین اساس استوار است مکلف هستیم تا زمینه‌های حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم تا هفتم اسفند به خلق یک حماسه سیاسی دیگر منجر شود.

نجفی همچنین با اشاره به اهمیت اصل صداقت در سیاست خاطر نشان کرد : همانگونه که پیش از این نیز تأکید کرده‌ام برگزار کنندگان انتخابات به عنوان امین مردم باید در کلام و رفتار از جانبداری یا مخالفت با داوطلبان و احزاب بپرهیزند.

وی تأکید کرد: با مسئولانی که بی‌طرفی در انتخابات را رعایت نکنند هیچ تعارفی وجود ندارد و برخورد لازم بعمل می‌آید.

نجفی همچنین استمرار در آموزش مباحث دست اندرکاران برگزاری انتخابات را خواستار شد و گفت : آشنایی هر چه بیش تر با قوانین و مقررات به اجرای صحیح انتخابات کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز