خبرگزاری کار ایران

با اجرای مرحله دوم تئاترهای میدانی؛

آموزش تفکیک از مبدا به محلات شهر رشت باز می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۶۶۵

محلات شهر رشت بار دیگر صحنه آموزشی سازمان پسماند شهرداری رشت با همکاری اهالی تئا‌تر استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت،  در ادامه روند آموزش شهروندان و ارتقای فرهنگ تفکیک از مبداء سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با همراهی اهالی هنر به محلات سطح شهر رشت باز می‌گردد.

علیرضا باکی هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌رشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه هنر مهم‌ترین ابزار آموزشی برای ایجاد فرهنگ مطلوب در شهر است گفت: سازمان پسماند شهرداری رشت برای رسیدن به شهروندانی مطلع و شهری پاک به هنر تئا‌تر خیابانی روی آورده است.

وی با اشاره به آغاز به کار کمپین آموزشی شهر پاک در 25 آذر اظهار کرد: برای اولین‌بار در کشور کارناوال منحصربه‌فرد آموزشی در حوزه پسماند در شهر رشت با نام کمپین آموزشی شهر پاک به راه افتاد و ۱۲ گروه نمایشی 156 تئا‌تر را در سطح محلات مناطق پنجگانه شهرداری برای شهروندان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: هر کدام از گروه‌ها ۱۳ نمایش خیابانی را در سطح شهر با محتوای اهمیت طرح تفکیک از مبدا، هشدار درباره وضعیت بحرانی سراوان و رودخانه‌های رشت و تلاش در جهت کاهش تولید زباله در زندگی روزمره اجرا کردند.

باکی‌هاشمی هدف اصلی این برنامه را افزایش مشارکت شهروندان عنوان کرد و گفت: سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد بعد از اجرای تئاترهای میدانی برای تمامی محلات شهر رشت میزان مشارکت شهروندان هر منطقه و محله در اجرای طرح تفکیک از مبدا را قبل و بعد از اجرای نمایش‌ها مقایسه کند.

وی همچنین استقبال شهروندان از نمایش‌های خیابانی را مثبت دانست و از آغاز بخش دوم کمپین نمایشی خبر داد.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت افزود: در ادامه برنامه‌های کمپین نمایشی شهر پاک از روز سه‌شنبه ۲۲ دی‌ماه با اجرای ۵ گروه نمایشی با موضوعات متفاوت آغاز و ۶۵ نمایش در محلات اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز