خبرگزاری کار ایران

مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان عنوان کرد:

تسطیح و زیرسازی راه‌های روستایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۸۵

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها از شن ریزی، زیرسازی ، تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی در گیلان خبر داد.

محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راههای گیلان در حاشیه بازدید از راه های گیلان به خبرنگار ایلنا گفت: با هدف ایجاد بستر مناسب راه‌های ارتباطی و تردد آسان و ایمن عملیات شن‌ریزی و زیرسازی راه روستایی شالده-حلقه بسته آغاز شد.

راه روستایی مذکور دارای کیفیت نامناسبی بوده به نحوی که عبور و مرور اهالی روستای حلقه بسته و روستاهای همجوار را به ویژه در فصل زمستان با مشکلات جدی مواجه می کرد و با اجرای این عملیات علاوه بر تسهیل عبور و مرور اهالی در کوتاه مدت، زیرسازی مسیر برای اجرای عملیات آسفالت که در آینده اجرا خواهد شد، آماده می‌شود.

نازک کار افزود: جهت تردد بهتر بیش از 300 خانوار در شهرستان ماسال ، تسطیح و رگلاژ راه روستایی قران شاندرمن به طول 3 کیلومتر و راه روستایی پاشکم در شاندرمن نیز به طول 2 کیلومتر انجام شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها در پایان با تاکید بر این موضوع که ایجاد زیرساخت‌های روستایی نقش مهمی در توسعه روستاها دارد، گفت: زیرسازی راه روستایی دستخط محله به آزادمحله بطول 1500متر ، در گذشته تردد در آن به هنگام مواقع بارانی به سختی انجام می گرفت که با تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان جهت بهره برداری بیش از پنجاه خانوار از این محور به اجرا درآمد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز