خبرگزاری کار ایران

خبر خوش استاندار گیلان برای چایکاران:

مطالبات چایکاران گیلانی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۷۷۴

استاندار گیلان گفت: به رغم مشکلات، دولت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا چایکاران باقیمانده مطالباتشان را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در جمع مردم کشاورز این شهرستان با اشاره به اینکه تاکنون 80 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است، گفت :با پیگیری‌های معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باقیمانده مطالبات چایکاران بزودی پرداخت خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه به منظور پیگیری مطالبات چایکاران با دکتر نوبخت تماس تلفنی داشتم، افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور دادند تا این مطالبات از طریق اعتبارات دولتی و یا وام از سیستم بانکی سریعاً پرداخت شود.

استاندار گیلان از پرداخت 80 درصد از مطالبات چایکاران خبر داد و افزود : خوشبختانه به دلیل افزایش 50 درصد قیمت چای در طی 2 سال گذشته و وجود آب و هوای مناسب ، حدود 3 هزار هکتار سطح زیر کشت این محصول افزایش یافت و موجب شد تا خریداری بیش از آنچه که در برنامه بود صورت پذیرد.

نجفی در ادامه سخنان خود با اشاره به کاهش درآمدهای دولت به علت کاهش قیمت نفت گفت : به رغم این مشکل دولت تمام تلاش خود را انجام می دهد تا چایکاران باقیمانده مطالباتشان را دریافت کنند..

وی با ابراز خرسندی از افزایش کمی و کیفی محصول چای اظهار داشت : ما خوشحال خواهیم شد که با افزایش محصول چای، درآمد بیشتری نصیب چایکاران عزیزمان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز