خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی رشت خبر داد:

افزایش مشارکت تاکسی‌داران جهت خدمات مطلوب به شهروندان

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۵۶

مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات جام بزرگ تاکسی رانان رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، لحظاتی پیش مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات جام بزرگ تاکسیرانان رشت با حضور فاطمه شیرزاد، رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت، موسوی روزان عضو شورای شهر رشت، مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت، باقری مدیرعامل شرکت تعاونی اتحادیه تاکسیداران و جمعی از نمایندگان و معتمدین خطوط تاکسی داران در سالن الغدیر شهر رشت برگزار شد.

در این مراسم مرتضی شریفی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت با بیان اینکه برگزاری این مسابقات با حضور و مشارکت تاکسی داران بوده است، اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت های جمعی بین جامعه، تاکسی داران و سازمان بکار خواهد بست تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهد.

وی افزود: سهم سازمان در انجام اموری که مشارکت تاکسی‌داران را طلب می کند اندک بوده و تنها از این مشارکت جمعی حمایت می کند.

موسوی روزان نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی به جهت خدمات ارزنده در زمان تصدی در این سازمان به حدیث "ثقلین" اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) با در کنار هم قرار دادن کتاب خدا و اهل بیت خود همه مسلمانان را به توسل به این دو گنجینه گرانبها دعوت کرده اند و امروز مسلمانان باید تمامی تلاش خود را در راه پاسداری و حفظ این امانات ارزشمند بکار گیرند.

وی در پایان برای تاکسی داران ورزشکاران  آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز