خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان

72 مدرسه تا آغاز سال تحصیلی مهر 95 به بهره‌برداری خواهد رسید

از ابتدای سال94 بالغ بر70پروژه در قالب 388 کلاس درس و با زیربنای 47هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 49 ملیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان به منظور تشریح فعالیت‌های این اداره کل  در برنامه زنده تلویزیونی حضور یافته و با مردم سخن گفت.

علی اوسط اکبری مقدم،مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در برنامه زنده "گفت‌وگوی ویژه خبری" خبر ساعت 20 شبکه باران،از برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردیبهشت ماه 95 خبر داد.

وی از اهداف برگزاری جشنواره به تجلیل از خدمات خیرین مدرسه‌ساز و اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در امر مدرسه‌سازی و نهادینه کردن این فرهنگ ارزشمند و انتقال آن به نسل آینده اشاره کرد.

اکبری مقدم به رسالت اداره کل نوسازی مدارس پرداخت و اظهارکرد: اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در تامین و تجهیز زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه  و تربیت منابع انسانی کارآمد و نیروی انسانی خلاق و پرسشگر فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال94 بالغ بر70پروژه در قالب 388 کلاس درس و با زیربنای 47 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 49 ملیارد تومان به بهره‌برداری رساندیم، افزود:از این تعداد21پروژه در دهه فجر با زیربنای 13هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر15 ملیارد تومان تقدیم مردم خوب استان کردیم.

وی یادآور شد: 15پروژه در سال94 به صورت خیری مطلق و یا مشارکتی در قالب 47کلاس درس با زیربنای3380متربع و با اعتباری بالغ برسه ملیارد و هشتصد میلیون تومان احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد:72 پروژه در دست اجرا داریم و اغلب این پروژه‌ها تا آغازین روزهای مهر95 مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

کد خبر : ۳۴۵۱۰۲