خبرگزاری کار ایران

بارش برف شدید در مناطق کوهستانی رودسر

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۲۲۵

با وجود بارش شدید برف در مناطق کوهستانی رودسر کلیه راه های این منطقه با تلاش راه داران باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان شهریار اسماعیلی رئیس راه و شهرسازی رودسر گفت : از اواخر شب گذشته بارش شدید برف در مناطق کوهستانی رودسر آغاز شده و تا هم اکنون نیز با همان شدت ادامه دارد . 

اسماعیلی افزود: ارتفاع برف در محور فرعی رحیم آباد-لشکان (راهدارخانه لات محله) 70 سانتیمتر و در محور سی پل - شوییل 50 سانتیمتر و در محور زیاز -شوک به 30 سانتیمتر رسیده است . 

رئیس راه و شهرسازی رودسر گفت : از همان ساعات شروع برف راهداران پرتلاش اداره راه و شهرسازی رودسر با بکارگیری ماشین آلات راهداری مشغول برفروبی و بازگشایی راه‌ها شدند و هم اکنون نیز با دو دستگاه بولدوزر ، دو دستگاه لودر ، سه دستگاه گریدر ، دو دستگاه کامیون برفروب ، یکدستگاه کامیون سوخترسان ، دو دستگاه ماشین سبک کمک دار ، به همراه 20 نفر اپراتور ماشین آلات و راهدار مشغول برفروبی راه‌ها هستند.

اسماعیلی در پایان گفت: بدیهی است براساس دستورالعمل ستاد حوادث غیر مترقبه، بازگشایی راه‌ها به ترتیب اولویت راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی صورت می‌گیرد و تاکنون گزارشی از انسداد راه دریافت نشده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز