خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد:

نهادینه کردن فرهنگ شهادت در بین دانش آموزان در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۳۸

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: نهادینه کردن فرهنگ شهادت در بین دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی جاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ضمن بیان این مطلب افزود: اجرای طرح بسیج علمی به منظور کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم و کم برخوردار با همکاری گروه‌های آموزش متوسطه و بهترین دبیران استان در رشته‌های گوناگون تحصیلی در روزهای پنجشنبه اجرا می‌شود.

حاجتی افزود: با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان، طرح ارتقای آموزش قرآن در دوره ابتدایی سر آغاز حرکتی جدی‌تر در آموزش و فهم قرآن در دوره ابتدایی است که کسب مقام سومی قرائت و حفظ دانش‌آموزی کشوری و چندین رتبه کشوری در رشته‌های مفاهیم، اذان و نهج‌البلاغه تنها بخشی از دستاوردهای استان در راستای آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم قرآن و آموزه‌های دینی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ شهادت از آغاز سال تحصیلی جاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی، آموزشی و تربیتی با رویکرد بزرگداشت هشت هزار شهید استان گیلان در قالب کنگره ملی و اجلاسیه‌ای با محوریت معلمان و دانش‌آموزان شهید در اردیبهشت ماه 95 برگزار می‌شود.

حاجتی‌خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر نیازمند آشنایی با حقوق شهروندی هستیم که با مشارکت گروه‌های آموزشی و اساتید دانشگاه کتاب‌های پیک حقوق شهروندی تهیه و تدوین شده است که این روند ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز