خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره استاندارد بندر آستارا خبر داد:

62 گواهینامه انطباق صادراتی در آستارا صادر شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۳۵

رئیس اداره استاندارد شهرستان مرزی بندر آستارا از انطباق صادراتی 62 گواهینامه صادراتی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، شاهرخ جعفری رئیس اداره استاندارد شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: اداره استاندارد آستارا به منظور جلوگیری از صادرات کالاهای نامرغوب و همچنین در راستای نظارت بر اجرای استاندارد کالاهای صادراتی و وارداتی بر تمامی اقلام مشمول مقررات استاندارد اجباری نظارت کرده و تنها در صورت انطباق کالاها با استانداردهای ملی مجوز صادرات و واردات برای آنها صادر می کند.

جعفری یادآور شد: گواهی صادراتی برای انواع خرما و کشمش به مقصد جمهوری آذربایجان ، روسیه ، اوکراین ،لهستان و گرجستان بوده است.

جعفری صدور عمده گواهینامه های صادراتی را برای کالاهایی نظیر انواع کشمش و خرما ذکر و خاطرنشان کرد: این کالاها در 10 ماه امسال به وزن سه هزار و 640 تن و به ارزش 181 میلیارد و 619 میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره استاندارد شهرستان مرزی بندر آستارا اذعان داشت: همچنین تعداد 184 گواهینامه انطباق وارداتی نیز در 10 ماه امسال در راستای حمایت از مصرف کننده و تولید کننده داخلی و بر اساس استانداردهای ملی برای ورود کالاها به کشور صادر شده است.

جعفری صدور عمده گواهینامه های وارداتی را برای کالاهایی نظیر انواع محصولات فولادی ، خوراک دام و تخته فیبر ذکر کرد.

جعفری در پایان گفت: این کالاها به وزن 87 هزار و 948 تن و به ارزش 979 میلیارد و 68 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز