خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

399 مدرسه گیلان آماده اسکان مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۰۸۷

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از آماده شدن 399 مدرسه در قالب سه هزار و 83 کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی در نوروز 95 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان به تشکیل ستاد اسکان مسافران فرهنگی در نوروز 95 اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان پذیرش اینترنتی از مسافران فرهنگی به این استان را از پنجم اسفندماه جاری ذکر کرد و گفت: رزرو اینترنتی از روز پنجم اسفندماه جاری انجام می‌شود.

حاجتی افزود: مدارس در قالب سه هزار و 83 کلاس درس به عنوان ویژه، الف، ب و ج آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطرنشان کرد: استان‌های دیگر می‌توانند برای رزرو اینترنتی به سایت آموزش و پرورش گیلان مراجعه کنند و رزرو داشته باشند.

حاجتی با اشاره به اینکه 30 درصد ظرفیت مدارس گیلان پذیرش اینترنتی انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: سایت رزرو از پنجم تا 20 اسفندماه جاری فعال است.

وی اذعان داشت: با توجه به برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان در سال 95، جزوه‌هایی در این زمینه تهیه شده که در نوروز 95 در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

وی خواستار همکاری میراث فرهنگی، صدا و سیما، شهرداری و... در اسکان مسافران نوروزی شد و افزود: آموزش و پرورش گیلان هرساله پذیرای نیم میلیون نفر مسافر فرهنگی در نوروز است.

حاجتی از آمادگی 12 مرکز رفاهی، 147 سوئیت با یک‌هزار و 77 تخت و خانه‌های معلم برای نوروز 95 خبر داد و تصریح کرد: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری نیز کتابچه‌هایی آماده شده که در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز