خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان:

40 هزار نفر در گیلان جزو دست اندرکاران برگزاری انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۴۶۵

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت : 40 هزار نفر در گیلان برگزار کننده‌ی دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمد احمدی پور صبح امروز با بیان اینکه برای اخذ آرای مردم در هفتم اسفند ماه 2 هزار و 508 شعبه‌ی اخذ رأی پیش‌بینی شده است گفت : از این تعداد 2161 شعبه ثابت و 347 شعبه نیز سیار است.

وی با بیان اینکه در این شعبه ها، 5 هزار و 16 صندوق جمع آوری آرای مردم مستقر می‌شود افزود: به منظور تسهیل در مشارکت مردم، تعداد صندوق‌های اخذ رأی 3 درصد بیش‌تر از انتخابات مجلس نهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت : همچنین 40 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و حفاظتی نیز کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

محمد احمدی پور  با بیان اینکه  تمام اقدامات برای برگزاری مناسب انتخابات در گیلان پیش‌بینی و شرایط برای حضور پرشور مردم فراهم شده است گفت :تشکیل مستمر جلسات ستاد انتخابات استان و هدایت هیأت های اجرایی فرمانداری های استان ، ایجاد تعامل بین هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات استان ، مراقبت مستمر مباحث امنیتی مرتبط با انتخابات ، بسترسازی برای ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از طریق برگزاری نشست‌های مختلف با احزاب و گروههای سیاسی، اصحاب رسانه و NGO  ها ، بسترسازی فضا برای بیان نقطه نظرات و دیدگاههای جریان های مختلف سیاسی ، تمهید مقدمات اجرایی انتخابات اعم از امور پشتیبانی، فناوری اطلاعات، امکانات و ملزومات اداری، تهیه و توزیع اقلام انتخاباتی از قبیل صندوق اخذ رأی، برگه های تعرفه بنحوی که در این خصوص استان با هیچگونه مشکلی مواجه نبوده و آماده برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در هفتم اسفند ماه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز