خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان خبر داد:

اختصاص 2 میلیارد ریال بودجه پژوهشی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۸۰۶

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان بودجه تحقیقاتی این استانداری را 135 میلیون تومان ذکر کرد و یادآور شد: 200 میلیون تومان طرح‌های پژوهشی تعریف شده در استانداری داریم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین اصغریان پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان بیان کرد: سال‌های گذشته ترکیه با سوء استفاده کیوی ایران را خریداری کرد و به نام کیوی نامرغوب و نرسیده به بازار مصرف عرضه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تولید کیوی در ایران نسبت به ترکیه بسیار کمتر است و طرف مقابل در تلاش بود ما را به طور کامل از بازار خارج کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان به کیفیت بالای کیوی تولیدی در گیلان اشاره کرد و افزود: بیش از 90 درصد کیوی صادراتی گیلان مصرف خوراکی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه دستورالعمل قانون از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به دستگاه‌ها اعلام شده است، افزود: دستورالعمل موضوع‌های باقی‌مانده باید از طریق دولت ابلاغ شود.

اصغریان در ادامه به بودجه تحقیقاتی‌ دستگاه‌های اجرایی گیلان اشاره کرد و تصریح‌کرد: طبق قانون یک‌درصد از بودجه دستگاه‌ها صرف تحقیقات و طرح‌های پژوهشی می‌شود.

وی استانداردسازی محصولات کشاورزی را هوشمندانه خواند و گفت: استاندارد کالا موجب جلوگیری از آسیب وارد شدن به نشان محصولات ایرانی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان بودجه تحقیقاتی استانداری گیلان را 135 میلیون تومان ذکر کرد و یادآور شد: 200 میلیون تومان طرح‌های پژوهشی تعریف شده در استانداری داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز