خبرگزاری کار ایران

یازدهم اردیبهشت ماه سال ۹۵:

کنگره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در گیلان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۹۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از برگزاری کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی گیلان در یازدهم اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی امروز در مراسم پیش کنگره شهدای دانش آموزی استان گیلان با برگزاری یادواره 57 شهید دبیرستان (شهید چمران) در رشت بیان کرد: ایثار، فداکاری و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، معدل دانش آموزان شهید است که در کارنامه شان به ثبت رسیده است.

حاجتی با بیان اینکه دانش آموزان بایستی احساس کنند که کشور متعلق به آنهاست، بیان کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی بسیار با نشاط و انقلابی در مراکز آموزشی با همه تهدیدهای موجود، تحلیلگر مسایل هستند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بچه‌های انقلاب و دانش آموزان شهید جزو شاگردان امام راحل و پرورش یافته مکتب آن امام هستند، خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب در آن ایام با لبیک امام خمینی(ره) داوطلبانه راهی جبهه ها می شدند.

این مسئول با بیان اینکه عشق، ایمان و تعهد فرزندان ایران اسلامی در ایام جنگ بر همه ادوات جنگی که از سوی تمام دنیا برای عراق مهیا می‌شد، غلبه می‌کرد، ادامه داد: تجلیل از شهدا وظیفه همگان است و ما بایستی همواره پیرو راه آنان باشیم.

حاجتی تصریح کرد: دانش‌آموزان در همه عرصه‌ها، نشان دادند که وفادار به انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار شهدا، جمهوری اسلامی را بیمه کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از برگزاری کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی گیلان در یازدهم اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و افزود: این کنگره یک روز قبل از برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز