خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر خبر داد:

افتتاح دو گلزار شهدای گمنام در پارک‌ملت رودسر و روستای سرایدشت

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۳۳۹

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر از افتتاح دو گلزار شهدای گمنام در پارک ملت رودسر و روستای سرایدشت خبر داد و گفت: تعداد 14 شهید گمنام در شش نقطه از این شهرستان آرمیده‌اند.

به گزارش ایلنا از رودسر، رضا غمخوار ظهر امروز در جریان بازدید از گلزار شهدای گمنام این شهر با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل در 22 اسفند سال 58، بیان کرد: 22 اسفند به عنوان بزرگداشت روز شهدا نامگذاری شده است.

غمخوار از افتتاح دو گلزار شهدای گمنام در پارک ملت رودسر و روستای سرایدشت خبر داد و تصریح کرد: تعداد 14 شهید گمنام در شش نقطه از این شهرستان آرمیده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر از برگزاری بالغ بر 10 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت این ایام در رودسر خبر داد و خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا از 22 بهمن تا 22 اسفند ویژه شهدایی که روز 22 اسفند روز تولدشان بوده یا در این روز شهید شده باشند و تعویض پرچم مزار شهدا از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد است.

این مسئول با اشاره به اینکه باید یاد و نام شهدا را آنگونه که شایسته آنها است زنده نگه داریم، یادآور شد: باید هر آنچه که در توان داریم برای ادای دین خود نسبت به شهدا و آرمان‌های این عزیزان به‌کار گیریم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسب‌دوانی و پیاده‌روی خانوادگی در رودسر تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای سرایدشت و لشکاجان علیا بخش مرکزی رودسر از دیگر فعالیت‌های این نهاد به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

غمخوار آرامش و سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون فداکاری‌های شهدا دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز