خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی گیلان خبر داد:

تشکیل ستاد یوم‌الله 12 فروردین‌ماه 95 در شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۴۲۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای دو برنامه محوری یوم‌الله 12 فروردین‌ماه در شهر رشت خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در جلسه هماهنگی یوم‌الله 12 فروردین‌ماه با تسلیت ایام‌فاطمیه بیان کرد: حضرت‌فاطمه(س) بانویی است که می‌تواند برای تمام انسان‌ها الگو باشد.

اشجری، حضرت فاطمه(س)را برای تمام مردان و زنان عالم اسوه خواند و تصریح کرد: همراهی حضرت فاطمه (س) با ولایت درس دفاع از حریم ولایت را به ما می‌آموزد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) در حدیت کساء به عنوان محور معرفی شده است، اظهارکرد: در حدیث مذکور پدر و شوهر به حضرت فاطمه (س) نسبت داده شده است و از فرصت این ایام باید بهره لازم را ببریم.

وی انتخابات فروردین‌ماه سال 58 را پایانی بر تمام یاوه‌گویی، مسائل انحرافی و گمراه‌کننده دانست و خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرمودند، من از عموم ملت ایران تشکر می‌کنم که در این رفراندوم شرکت کردند و رأی قاطع خودشان را به جمهوری اسلامی دادند، ما احتیاجی نمی‌دیدیم در این مسئله رفراندوم شود، اما برای قطع بعضی حرف‌ها و بهانه‌ها بنابراین شد که رفراندوم شود و بهانه‌گیران فهمیدند که مسئله آن‌طور که خیال می‌کردند نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت یوم‌الله 12 فروردین‌ماه در مرکز تمام استان‌های کشور تشکیل شده است.

اشجری به برگزاری نخستین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و افزود: 11 فروردین‌ماه سال 58 نخستین انتخابات در کشور برگزار شد و بیش از 98 درصد از مردم به نظام جمهوری اسلامی رأی قاطع دادند.

اشجری با اشاره به اینکه پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی با همان شور و شوق ادامه دارد، گفت: شور و شوق مردم دشمنان را بیش از پیش مأیوس می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به ادامه پیام امام (ره) اشاره کرد و یادآور شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند، ملت می‌خواهد که قرآن کریم در ایران عمل بشود، امیدواریم که هر سال روز 12 فروردین‌ماه روز عید ملت ما باشد که به قدرت ملی رسیدند و سرنوشت خودشان را به دست گرفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حماسه هفتم اسفندماه جاری و حضور چشمگیر مردم در استان را پیام پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و میراث گرانبهای امام خمینی (ره) عنوان کرد و بیان داشت: دوازدهم فروردین‌ماه سرآغاز حماسه بزرگ ملت ولایتمدار ایران اسلامی است.

وی در پایان از اجرای دو برنامه محوری یوم‌الله 12 فروردین‌ماه در شهر رشت خبر داد و گفت: برگزاری ویژه‌برنامه روز جمهوری اسلامی در کنار مزار میرزا کوچک جنگلی و نورافشانی میدان شهدای ذهاب رشت از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز