خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان

محلات محروم لاهیجان در سال جدید بهسازی می‌شوند

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان، بهسازی محلات محروم به لحاظ توسعه عمران شهری را از برنامه‌های مهم شورا در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرشید فقیه‌شجاعی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر بهسازی محلات محروم به لحاظ توسعه عمران شهری را از برنامه‌های مهم شورا در سال جاری عنوان کرد.

فقیه شجاعی با بیان اینکه بهسازی مناطق محروم مانند لاشیدان و شادهسر در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: بهره‌مندی شهروندان این مناطق از توسعه و خدمات عمرانی هدف مهم شوراست.

وی تصریح کرد: تهیه نکردن به‌موقع طرح تفضیلی مشکلاتی را برای شهروندان به‌ویژه مناطق محروم مذکور ایجاد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به اینکه تا زمانی که طرح تفصیلی تهیه نشود شهروندان مناطق مذکور قادر به دریافت پروانه ساختمانی نیستند، افزود: با توجه به وسعت و جمعیت مناطق لاشیدان و شادهسر، تأخیر در تهیه طرح مشکلاتی زیادی را ایجاد می‌کند.

وی از نهایی شدن پروژه تالاب حاجی‌آباد با پیگیری اعضای این شورا خبر داد و خواستار نامگذاری مکان مذکور تالاب به نام شورا شد.

فقیه‌شجاعی پیگیری و تسریع در پروژه‌های جزیره استخر لاهیجان و دیگر پرونده‌های حقوقی  شهرداری را مورد تأکید قرار داد.

فقیه شجاعی بیان داشت: امنیت و آرامش مسافران نوروزی با تلاش نیروهای انتظامی و پلیس راهور تأمین شد.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی از تلاش پرسنل شهرداری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی، یادآور شد: تلاش شهردار لاهیجان برای پرداخت حقوق پرسنل و مطالبات پیمانکاران در ایام نوروز و نیز روابط‌عمومی شورا قابل قدردانی است.

کد خبر : ۳۵۸۹۸۱