خبرگزاری کار ایران

محمود قاسم‌نژاد تاکید کرد:

برخورد با افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌سواری در ماسال

فرماندار ماسال گفت: هرگونه افزایش خودسرانه نرخ کرایه سواری‌های درون و برون‌شهری قبل از تصویب و ابلاغ فرمانداری غیرقانونی و ممنوع است

به گزارش  ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان مسیر ورودی شهر ماسال را یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان عنوان کرد.

فرماندار ماسال لزوم تعریض و اصلاح پیچ ورودی شهر ماسال را مهم خواند و تصریح کرد: از طرف کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبار در نظر گرفته شده است. 

قاسم‌ن‍‍ژاد  خاطرنشان کرد: سیستم‌های روشنایی معابر و چراغ راهنما در کاهش میزان تصادفات و هدایت رانندگان، موتورسواران و عابران پیاده تأثیرگذار است.

فرماندار ماسال از مسئولان مربوطه خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به اصلاح و بازسازی مسیر مذکور اقدام کنند.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مربوطه باید ضمن برطرف کردن مشکلات نصب روشنایی در مسیر ماسال به شاندرمن، تقاطع‌ها و نقاط حادثه‌خیز شهرستان را به چراغ راهنمایی تجهیز کنند.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: اصلاح و بازخوانی دوربرگردان روستای میله‌سرا و نصب سرعت‌کاه در محدوده مدارس ماسال را از دیگر موارد مهم در سال جاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش نرخ کرایه سواری‌های درون‌شهری و برون‌شهری قبل از تصویب و ابلاغ فرمانداری و دستگاه‌های مربوطه غیرقانونی است.

فرماندار ماسال متذکر شد: پس از ابلاغ میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها از طرف مراجع ذی‌صلاح استانی، مبلغ مصوب افزایش نرخ کرایه‌ها از طریق مراجع مربوطه به عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر : ۳۶۰۰۰۲