خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی گیلان خبر داد:

مشکل آب آشامیدنی 10 روستای شهرستان سیاهکل مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۶۶

با شناسایی و مرمت 2 فقره شکستگی در روستاهای لیش و توتکی، مشکل اُفت فشار آب شرب 10 روستای شهرستان سیاهکل برطرف شد.

به گزارش ایلنا از شت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان محمدعلی فرامینی گفت: با شناسایی و مرمت 2 فقره شکستگی در روستاهای لیش و توتکی، مشکل اُفت فشار آب شرب 10 روستای شهرستان سیاهکل برطرف شد.

وی افزود: برای ترمیم این شکستگی ها که در لوله های 90 و 110 میلی متری اتفاق افتاده بود، افزون بر 5 میلیون ریال هزینه و آب آشامیدنی 600 خانوار در این روستاها مجدداً در مدار بهره برداری قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر افزون بر 12 هزار مشترک روستایی در شهرستان سرسبز سیاهکل از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان همچنین افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان امور آبفار سیاهکل، در ایام تعطیلات عید نوروز مشکل اُفت فشار آب شرب یکهزار و 500 خانوار در سطح  21 روستای این شهرستان مرتفع شد.

وی بیان داشت: برای اجرای این طرح، 5 هزار متر لوله گذاری از جنس پلی اتیلن در اندازه ی 90 میلی متری اجرا و 2 میلیارد ریال هزینه شد.

گفتنی است؛ منبع تأمین آب شرب این روستاها، چشمه گلپر با آبدهی 20 لیتر بر ثانیه در منطقه لونک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز