خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کمیته امداد رشت خبر داد:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های راکد

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۱۰۸

رئیس اداره کمیته‌امداد رشت از پرداخت تسهیلات به طرح‌های راکد خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد ملک‌دوست عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستان بیان کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی از پایین‌ترین دهک‌های جامعه هستند.

وی به فعالیت‌های برجسته کمیته امداد امام خمینی در اشتغال‌زایی مددجویان زیر پوشش در مدت 6 سال گذشته اشاره کرد و افزود: اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی تقویت شده است.

ویراز افزایش اعتبارات بانکی طرح‌های اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با توجه به شرایط سخت اقتصادی در مدت سه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته 8 میلیارد و 800 میلیون تومان برای اجرای 648 طرح به مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

رئیس اداره کمیته امداد رشت از پرداخت تسهیلات به طرح‌های راکد خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی دوباره طرح‌های راکد از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی است.

ملک دوست با بیان اینکه فرآیند فعالیت مددجویان زیر پوشش برای مسئولان تشریح شده است، تصریح کرد: مسئولان از فعالیت‌های مذکور اطلاع دارند و مورد تأیید واقع شده است.

رئیس اداره کمیته امداد رشت پرداخت تسهیلات مذکور به را مددجویان و فرزندان مجرد آنها اعلام کرد وافزود: مقدار کمی از تسهیلات به اقشار ضعیف غیر مددجوی کمیته امداد (ره) پرداخت شده و در این زمینه خودکفا شدند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی در ارتقای معیشت مددجویان تأثیرگذار است، بیان داشت: سطح رفاه مددجویان با راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزایی بهبود پیدا کرده است.

وی 80 درصد از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش را پایدار خواند و گفت: تسهیلات در مقاطع مختلف طرح‌ها پرداخت می‌شود و بازپرداخت اقساط 60 ماهه است.

رئیس اداره کمیته امداد رشت با بیان اینکه تعدادی از طرح‌های راه‌اندازی شده دو تا سه نفر از مددجویان را مشغول به‌کار کرده است، اذعان داشت: سال گذشته به طور متوسط یک‌هزار نفر در طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی مشغول به‌کار شدند.

ملک دوست به مشکل بیماری و ... دهک‌های پایین جامعه اشاره کرد و یادآور شد: تعدادی از مددجویان برای برطرف کردن مشکل خود مجبور به فروش ابزار خود می‌شوند و به این دلیل از طرح‌های اشتغالزایی به طور ماهانه، فصلی و سالانه بازدید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز