خبرگزاری کار ایران

امیر مرادی خبر داد:

تشکیل انجمن علمی پدافند غیرعامل در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۲۴

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان از تشکیل انجمن علمی پدافند غیرعامل در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر مرادی امروز در نخستین جلسه تخصصی پدافند غیرعامل گیلان در سال 95 با اشاره به امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه با مراکز آموزشی استان بیان کرد: پایان‌نامه‌های دانشگاهی در راستای کاربردی کردن پدافند غیرعامل تهیه شده است.

مرادی با بیان اینکه قرارداد همکاری در راستای ارائه طرح‌های پدافند غیرعامل با دانشگاه گیلان امضا شده، تصریح کرد: گیلان جزو استان‌های پیش‌رو در استفاده از مراکز علمی در پدافند غیرعامل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان به تهیه 17 طرح پژوهشی در مراکز علمی و تحقیقاتی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در گیلان اشاره کرد و افزود: طرح‌های مذکور با اعتبار 5 میلیارد ریال تهیه شده است.

مرادی از تشکیل انجمن علمی پدافند غیرعامل در گیلان خبر داد و بیان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل در استان تهیه شده و با استقبال مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مواجه شده است.

وی اظهار کرد: در عصر جدید بیشتر تهدیدها نرم‌افزاری است و باید با دو رویکرد استانی و شهرستانی طرح‌های پدافند غیرعامل اجرایی شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با اشاره به اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل استان براساس الگوی جمعیتی تهیه شده است، خاطرنشان کرد: در طرح مذکور تلاش شده دستگاه‌های خدمت‌رسان را به همدیگر پیوند دهیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان به برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل در حوزه دریای خزر در سال 95 اشاره کرد و گفت: همایش مذکور با مشارکت وزارت کشور در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل در برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل حوزه دریای خزر مشارکت دارد، خاطرنشان کرد: همایش مذکور برپایه اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود.

مرادی با بیان اینکه کارگروه‌های دوازده‌گانه پدافند غیرعامل گیلان تشکیل شده، بیان داشت: سال گذشته هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل تعداد 160 برنامه در استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز