خبرگزاری کار ایران

اصغر خودکار خبر داد:

صدور اخطاریه زیست‌محیطی به 6 بیمارستان در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۴۵۹

رییس اداره حفاظت از محیط زیست رشت از صدور اخطاریه زیست محیطی برای شش بیمارستان آلاینده محیط زیست در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اصغر خودکار امروز در جمع خبرنگاران از صدور اخطاریه زیست‌محیطی برای 6 بیمارستان آلاینده محیط زیست در رشت خبر داد.

وی دلیل صدور این اخطاریه‌های زیست‌محیطی را مدیریت نادرست و نداشتن سیستم تصفیه فاضلاب مناسب و بالا بودن میزان برخی پارامترهای آلاینده بیش از حد استاندارد محیط زیست اعلام کرد و گفت: پساب این بیمارستان‌ها موجب آلودگی محیط زیست و رودخانه‌های زرجوب و گوهررود شده که با ادامه روند نامطلوب فعلی، خسارات جبران‌ناپذیری به محیط زیست تحمیل می‌شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست رشت اذعان داشت: ورود مواد آلاینده اعم از فاضلاب‌های صنعتی و انسانی به دو رودخانه زرجوب و گوهررود سبب شده این دو رودخانه به عنوان آلوده‌ترین رودخانه‌های استان محسوب شوند و آلایندگی ناشی از ورود فاضلاب به این دو رودخانه سلامت و بهداشت ساکنان مجاور را به خطر انداخته است.

خودکار تصریح کرد: در همین راستا اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با ابلاغ اخطاریه زیست‌محیطی به بیمارستان‌های مذکور برای احداث و مدیریت بهینه سیستم تصفیه فاضلاب و ارائه برنامه زمان‌بندی اقدام کرده که پس از اتمام زمان اخطاریه، به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی در صورت ادامه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز