خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان:

تسریع در تهیه طرح تفصیلی لاهیجان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۰۴۹

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان بر ضرورت تسریع در تهیه طرح تفصیلی این شهر تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رشید فقیه‌شجاعی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر تسریع در تهیه طرح تفصیلی لاهیجان را ضروری دانست.

فقیه شجاعی با بیان اینکه شهروندان در منطقه لاشیدان و شادهسر در ارتباط با طرح تفصیلی مشکل دارند، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان برای بررسی مشکلات از این مناطق بازدید کنند.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان، متذکر شد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و احتمال بروز بیماری، محل فروش ماکیان، ماهی، میوه و سبزیجات باید با رعایت بهداشت و در فاصله مناسب از یکدیگر باشند.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه لوله‌گذاری منطقه حسن‌بگدشت و آسفالت منطقه پس از اتمام حفاری مهم است، افزود: عنوان می‌شود که دو رنگ سیاه و سفید عامل بازدارندگی و هشداردهندگی برای جدول‌های سطح شهر است.

وی ادامه داد: شهردار لاهیجان برای ایجاد تغییر در فضای شهری و فراهم شدن فضای شاد و آرامش‌بخش نسبت به تغییر و ترکیب رنگ جداول اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان تصریح کرد: به استناد نظرات کارشناسان و روانشناسان رنگ‌های مذکور به لحاظ روانی تاثیر اندوه و حزن دارد بنابر این باید استفاده از رنگ‌های سیاه در فضاسازی شهری به دلیل حضور مستمر و مداوم شهروندان کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز