خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان صورت گرفت؛

رژه نمادین کامیون‌های خدمات‌رسان به جبهه‌های جنگ

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۹۶۳

رژه نمادین اعزام کامیون‌های خدمات رسان به جبهه ها در دوران جنگ تحمیلی توسط مردم گیلان در راستای کنگره گرامیداشت هشت هزار شهید گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این رژه کامیونی که توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان برگزار شد، یادآور ارسال هزار کامیون لوازم و مایحتاج پشتیبانی از رزمندگان توسط نماینده فقید ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت آیت الله احسانبخش و مردم گیلان در دوران جنگ تحمیلی است.

حمل و نقل نقش بسیار مهمی را در دوران دفاع مقدس و در تمام ادوار داشته است چرا که اگر چرخ حرکت این حوزه مهم از کار باز ایستد تمامی امورات مردم و کشور با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

خدمات‌رسانی و ترانزیت و سوخت رسانی و جابجایی کالا به سراسر کشور و جابجایی مسافرین و مایحتاج و ارزاق روزانه مردم یکی از اقدامات موثر سازمان حمل نقل در کشور است که به دنبال آن استان گیلان نیز از این امر مهم مستثنی نبوده و توانسته وظیفه خطیر خود را به درستی انجام دهد.

اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان نیز در سال‌های اخیر توانسته با توجه به توریستی بودن گیلان و حجم عظیم مسافران و جابجایی کالا و ارزاق عمومی نقش موثر و قابل توجهی را در این حوزه به انجام رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز