خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد:

واگذاری 20 هزار سند مالکیت در کشور تا پایان سال 95

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۵۸۸

رئیس بنیاد مستضعفان از واگذاری 20 هزار سند مالکیت به افراد واجد شرایط تا پایان سال 95 در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، محمد سعیدی‌کیا امشب در جمع خبرنگاران بیان کرد: تا پایان امسال 3 هزار فقره اسناد مالکیت به غیر از 500 فقره سند مالکیت در گیلان واگذار می‌شود.

سعیدی‌کیا واگذاری اسناد مالکیت به مردم را در راستای تأکید مقام معظم رهبری برای رفاه حال مردم عنوان کرد و بیان کرد: ارزش املاک مذکور بیش از 13 میلیارد تومان است و به طور رایگان به مردم واگذار شده است.

سعیدی‌کیا در ادامه از راه‌اندازی 5 واحد پرورش ماهیان خاویاری در گیلان خبر داد و بیان کرد: هفته گذشته تفاهمنامه پرورش ماهیان خاویاری با حضور استانداران گیلان، مازندران و گلستان در محل استانداری گیلان به امضا رسیده است.

وی با بیان اینکه 20 هزار فقره اسناد مالکیت به مردم در سال 94 واگذار شده، تصریح کرد: تا پایان امسال 20 هزار فقره اسناد مالکیت در نقاط مختلف کشور به مردم واگذار می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان به تولید 20 تن ماهیان خاویاری و 500 کیلوگرم خاویار در هر کدام از مراکز پرورش ماهیان خاویاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: یک‌میلیارد تومان تسهیلات برای احداث هر کدام از استخرهای پرورش ماهیان خاویاری از طریق بانک سینا پرداخت می‌شود.

سعیدی‌کیا با اشاره به اینکه سود تسهیلات مذکور 22 درصد است، اظهار کرد: 5 درصد از سود تسهیلات از طریق بنیاد علوی و 5 درصد توسط استانداری‌ها یارانه پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه کارخانه سیمان سبز در دیلمان در راستای رونق اقتصادی این منطقه احداث شده، اظهار کرد: ساخت جاده به عهده راه و شهرسازی است و تاکنون 19 هزار تن سیمان برای احداث جاده کمک کردیم و سه هزار تن دیگر کمک می‌کنیم.

وی به اختصاص 20 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد مراکز پرورش ماهیان خاویاری در هر کدام از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در سال 95 اشاره کرد و یادآور شد: اگر تسهیلات مذکور جذب شود دوباره تسهیلات دیگری در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز