خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان خبر داد:

جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس گیلان تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۸۰۶

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از جمع‌آوری تمام بخاری‌های نفتی تا پایان امسال از مدارس گیلان خبر داد و اضافه کرد: در نیمه نخست سال 96 بخاری‌های گازی در تمام مدارس استان جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی‌اوسط اکبری‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به رشد 60 درصدی اعتبارات تملک‌ و دارایی‌های استانی اداره ‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: اعتبارات ملی اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان به تأسی از اعتبارات استانی افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به وجود حلقه مفقوده بین ساخت و بهره‌برداری از مدارس خاطرنشان کرد: رابطه اداره مذکور پس از اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌ها با مدارس قطع می‌شود و نیاز است اعتباراتی برای تعمیر و نگهداری مدارس اختصاص داده شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان به کسب رتبه چهارم کشوری جذب اعتبارات استانداردسازی گرمایشی توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: در زمینه تجهیز، بازسازی و استانداردسازی گرمایشی مدارس آمار قابل قبولی در کشور و استان ارائه کردیم.

وی با بیان اینکه دومین استان از نظر کیفیت فضاهای آموزشی در 6 ماه نخست سال 94 بودیم، تصریح کرد: جمع‌آوری بخاری از تمام مدارس در دستور کار اداره‌کل مذکور است.

اکبری‌مقدم از جمع‌آوری تمام بخاری‌های نفتی تا پایان امسال از مدارس گیلان خبر داد و اضافه کرد: در نیمه نخست سال 96 بخاری‌های گازی در تمام مدارس استان جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان به رتبه سی‌ویکم گیلان در تحقق تعهدات خیران مدرسه‌ساز در دو سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: اکنون جایگاه دوم کشوری تحقق تعهدات خیران مدرسه‌ساز متعلق به گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز