خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

معلمان برای پاسخگویی به نیاز دانش‌آموزان باید به‌روز باشند

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۶۱۷

فرماندار ماسال گفت: معلمان باید همیشه خود را آماده و به روز نگهدارند تا همواره بتوانند به عنوان الگویی عملی برای دانش آموزان مطرح باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود قاسم نژاد امروز در همایش تجلیل از فرهنگیان شهرستان ماسال که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، بیان کرد: در شکل‌دهی شخصیت‌های ارزشمند تاریخی همچون امام خمینی(ره)، شهید مطهری و دیگر علما و نخبگان مطمئناً نقش معلمان آنها بی بدیل بوده است.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: مربیگری به معنای انتقال علوم آموختنی به دانش‌آموز است اما نقش معلمی، معطوف به پرورش شخصیت دانش آموز است و اینجاست که جایگاه معلم فراتر از دیگر افراد جامعه است چرا که می‌تواند با ایفای نقش هدایتگری خود به ترویج اخلاق و آئین زندگی در جامعه بپردازد.

قاسم نژاد در ادامه با تبیین نقش معلمان در جلوگیری از بروز بزهکاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: معلمان باید همیشه خود را آماده، آراسته و به روز نگهدارند تا همواره بتوانند به عنوان الگویی عملی برای دانش آموزان مطرح باشند.

فرماندار ماسال بیان داشت: در شرایطی که امروز کسانی با استفاده از ابزارهای گوناگون رسانه ای و فناوری به دنبال دور کردن جامعه از اخلاق هستند، نقش معلم به عنوان عنصر ارزشمند فرهنگی در آگاهی بخشی و روشن ساختن نهاد و ذهن دانش آموزان در خصوص مضرات استفاده نابجا از ابزارهای ارتباطی بسیار برجسته است.

در پایان این همایش که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود، با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان از معلمان نمونه و بازنشستگان فرهنگی ماسال با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز