خبرگزاری کار ایران

بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از پارک ملی بوجاق

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۳۸۹

رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: با حفظ محیط زیست می‌توانیم استفاده‌هایی از پارک ملی بوجاق داشته باشیم که منافاتی با حفظ محیط زیست نداشته باشد.

به گزارش ایلنا از انزلی، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جریان بازدید از پارک ملی بوجاق اظهار کرد: پارک ملی بوجاق اهمیت بسیاری دارد.

رئیس تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: منطقه آزاد انزلی راهکارهایی دارد و می‌تواند در استفاده از پارک ملی بوجاق همکاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه سیاست‌های کلی محیط زیست را نوشتیم، افزود: با حفظ محیط زیست می‌توانیم استفاده‌هایی از پارک ملی بوجاق داشته باشیم که منافاتی با حفظ محیط زیست نداشته باشد.

هاشمی‌رفسنجانی سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در منطقه آزاد انزلی را نشانه ظرفیت بالای این منطقه عنوان کرد و یادآور شد: همکاری محیط زیست با منطقه آزاد انزلی بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تصمیم‌های لازم باید در منطقه اتخاذ شود و در جاهایی که نیاز باشد به تصویب برسد، خاطرنشان کرد: با حفظ شرایط حفاظت از محیط زیست باید بتوان از پارک ملی بوجاق استفاده کرد.

وی تدوین سند جامع محیط زیست را مورد رضایت محیط زیستی‌ها دانست و تصریح کرد: از محیط زیست باید حفاظت شود، اینها ثروت بزرگی است.

هاشمی‌رفسنجانی تالاب انزلی را گرفتار در آلودگی خواند و اضافه کرد: برای احیای تالاب انزلی پیشنهادهایی ارائه شده که پیگیری می‌شود.

وی موقعیت منطقه آزاد انزلی را در کشور قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری دریای خزر ایفا کند.رئیس تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه با زیرساخت‌های خوب، توسعه هم ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های خوب سرمایه‌گذار را به دنبال خود می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز