خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

توقیف خودروی سواری با 32 میلیون ریال جریمه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۵۸۷

رئیس پلیس راه گیلان به 70 فقره تخلف خودرو سمند با استعلام از راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: خودروی سمند 32 میلیون و 650 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس پلیس راه گیلان امروز در جلسه انتظامی این استان بیان کرد: تیم گشت پاسگاه رشت - قزوین حین انجام وظیفه و برخورد با تخلفات در این محور یک دستگاه خودروی سواری سمند را به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی و شیشه دودی متوقف کردند.

مهیار رستگار به 70 فقره تخلف خودروی مذکور با استعلام از راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: خودروی سمند 32 میلیون و 650 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

به گفته وی، خودروی مذکور برای سیر مراحل قانونی و تسویه‌حساب تخلفات معوقه به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در جلسه انتظامی استان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط فردی در صومعه‌سرا، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان مذکور دستگیری فرد مذکور را پیگیری کردند.

وی به دستگیری متهم مذکور اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی در بازرسی بدنی از متهم مقداری مواد مخدر هروئین و شیشه کشف کردند.

وهاب محسن‌نژاد با اشاره به پیشنهاد رشوه سه‌میلیون ریالی متهم مذکور به مامور انتظامی صومعه‌سرا، بیان کرد: مامور مذکور با رد رشوه مراتب را صورتجلسه کرده است.

رئیس بازرسی‌فرماندهی انتظامی‌گیلان از معرفی متهمان پرونده مذکور با صورتجلسه رد رشوه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی خبر داد و گفت: مردم هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه 197 نظارت همگانی پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز