خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم رشت در مجلس دهم مطرح کرد:

جلوگیری از ورود مدیران غیربومی به گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۸۴۰

منتخب مردم رشت در مجلس دهم با تأکید بر اینکه تصمیم‌گیران نباید اجازه ورود مدیر غیربومی به گیلان را بدهند، یادآور شد: اگر روند ورود مدیران غیربومی به گیلان ادامه‌یابد ممکن است در آینده شاهد استاندار غیربومی نیز در استان باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدصادق حسنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری این شهرستان بیان کرد: انتخابات مجلس دهم با کمترین تنش برگزار شد.

منتخب مردم رشت در مجلس دهم با اشاره به اینکه 15 سال مدیر اداره مالی سازمان‌ها و نهادهای مختلف بودم، بیان کرد: اطلاعات خوبی در این زمینه از استان دارم.

حسنی، وظیفه نمایندگان را گرفتن اعتبار برای توسعه استان دانست و تصریح کرد: تصویب قوانین از جمله وظایف نمایندگان است.

وی با بیان اینکه در انتخابات قول‌هایی به مردم داده‌ایم، افزود: اکنون برای تحقق آنها نیاز به همراهی و کمک همگان داریم.

حسنی اذعان داشت: امیدواریم همه در کنار یکدیگر بتوانیم برای توسعه و پیشرفت گیلان گام‌های موثری برداریم و می‌توانیم اقدام‌های خوبی در این زمینه انجام دهیم.

وی با انتقاد از ورود برخی مدیران غیربومی به‌ ویژه جایگزینی مدیر مازندرانی به جای گیلان در جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: گیلان استان برخوردار و توانمندی است و می‌تواند مدیر صادر کند و نیازی به ورود مدیران از استان‌های دیگر ندارد.

منتخب مردم رشت در مجلس دهم با تأکید بر اینکه تصمیم‌گیران نباید اجازه ورود مدیر غیربومی به گیلان را بدهند، یادآور شد: اگر روند ورود مدیران غیربومی به گیلان ادامه یابد ممکن است در آینده شاهد استاندار غیربومی نیز در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در گیلان مدیران لایق بسیاری هستند، گفت: باید تمام تفکر و نیروی خود را با استفاده از توان مدیران داخلی برای توسعه گیلان به‌ کار گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز