خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان:

برخورد قاطع همراه با مهربانی از اولویت‌های پلیس است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی و برخورد قاطع همراه با رأفت و مهربانی از اولویت‌های پلیس است.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی این استان بیان کرد: امیدواریم نیروی انتظامی بتواند همواره در راه و اهداف شهدا حرکت کند.

میرحیدری مسئولیت نیروی انتظامی در حفظ ارزش‌های انقلاب را مهم دانست و تصریح کرد: امیدواریم این نیرو مسؤولیت خطیر خود در قبال انقلاب اسلامی را به خوبی انجام دهد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه تمام فرماندهان و مدیران باید در تقویت سلامت مجموعه خود عمل کنند، اظهار کرد: اجرای دقیق وظایف و ماموریت‌ها امری مهم است.

وی به ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان این نیرو اشاره کرد و افزود: رضایت مقام معظم رهبری موجب افتخار برای پلیس است.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، کارکنان ناجا با عملکرد مثبت ولایت‌مداری خود را ثابت می‌کنند.

میرحیدری یادآور شد: تمام کارکنان باید با اقدام و عمل مناسب با افراد سودجویی که موجب خدشه‌دار شدن چرخ‌های اقتصاد کشور و اشتغال جوانان می‌شوند، برخورد قاطع کنند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه روند مطلوب گذشته در ارتقای امنیت و حفظ جایگاه مقابله با آسیب‌ها را با اهمیت خواند و بیان داشت: حفظ نظم و امنیت اولویت پلیس در خدمت به مردم است.

میرحیدری با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان پشتوانه مردم تمام تلاش خود را در دفاع از حقوق مردم انجام می‌دهد، افزود: بصیرت و دشمن‌شناسی و برخورد قاطع همراه با رأفت و مهربانی از اولویت‌های پلیس است.

کد خبر : ۳۷۴۱۷۷