خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان:

آبادانی کشور در گرو قوی‌شدن شرکت‌ها و برندهای بین المللی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۷۵۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: آبادانی کشور در گرو قوی‌شدن شرکت‌ها و برندهای بین المللی کشور است و با برگزاری این جلسه می خواهیم از این شرکت ها حمایت کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی امروز در همایش نظام فنی و اجرایی و مشارکت تشکل های صنفی و حرفه ای با اشاره به اینکه در گیلان 691 شرکت پیمانکاری و 48 شرکت مشاوره داریم، گفت: قدیمی‌ترین شرکت های گیلان مربط به دهه 50 هستند و امیدواریم شرکت های ما هزار ساله شوند.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به اینکه به دنبال تبیین نقش خصوصی در معنای عام هستیم، خاطر نشان کرد: تقویت بخش خصوصی در گیلان منجر به برداشتن گام‌های بلند در بخش عمرانی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: به عنوان بخش دولتی سازمان برنامه ریزی نقش ناظر را دارد و هدف ما از برگزاری این جلسه این است که شرکت ها بدانند ما از مشکلات آنها غافل نیستیم و می دانیم علاوه بر مشکلات مطالبات، مشکلاتی نظیر بیمه پروژه ها را دارید.

وی بیان داشت: آبادانی کشور در گرو قوی شدن شرکت ها و برندهای بین المللی کشور است و با برگزاری این جلسه می خواهیم از این شرکت ها حمایت کنیم.

رئیس سازمان برنامه ریزی گیلان افزود: تشخیص صلاحیت ها و رتبه بندی و... برای شرکت های پیمانکاری از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم با اقداماتی که در دستور کار داریم این مشکلات را رفع کنیم.

این مسئول با بیان اینکه معضلاتی نظیر عدم هماهنگی دستگاه‌های که به وظایف  شرکت های پیمانکاری آشنا نیستند برای این شرکت ها موانع می آفرینند، افزود:خصوصی سازی نه‌چندان عادلانه نیز شرکت ها را رنج می دهد و رکود حاکم بر اقتصاد کشور توان پیمانکاری را نیز کاهش داده است و این امر منجر شده شاهد ایجاد رقابت های غیر منطقی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز