خبرگزاری کار ایران

حاجی‌زاده خبر داد:

پرداخت 36 میلیارد تسهیلات بانک‌مهر اقتصاد گیلان در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۹۷

رئیس امور شعب بانک‌مهر اقتصاد گیلان از پرداخت 36 میلیارد ریال تسهیلات بانک‌مهر اقتصاد گیلان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فریدون حاجی‌زاده امروز در دیدار با قاسم روحانی مدیرکل ثبت احوال گیلان با اشاره به اینکه بانک‌مهر اقتصاد با توجه به نیاز مشتری اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کند، بیان کرد: پرداخت تسهیلات به نحوی است که افراد با توجه به نیاز و تجربه خود اقدام به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال کنند.

رئیس امور شعب بانک‌مهر اقتصاد گیلان، هدف اصلی این بانک را تحقق اقتصاد مقاومتی و بانکداری اسلامی بدون ربا خواند و تصریح کرد: ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی بدون ربا وظیفه تمام مسؤولان است.

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد از مجموعه نیروهای انقلابی و جوانان بسیجی تشکیل شده، تصریح کرد: وظیفه بانک مذکور در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و بانکداری بدون ربا مضاعف است.

حاجی‌زاده به پرداخت 36 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های مختلف توسط بانک‌مهر اقتصاد گیلان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به نیاز استان پرداخت تسهیلات افزایش پیدا می‌کند.

حاجی‌زاده با اشاره به پرداخت 30 میلیاردی تسهیلات به پروژه‌های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: پیمانکاران می‌توانند از تسهیلات مذکور برای اجرای پروژه‌ها در گیلان بهره‌مند شوند.

رئیس امور شعب بانک‌مهر اقتصاد گیلان اظهار کرد: تسهیلات بانک‌مهر اقتصاد در قالب قرض‌الحسنه، طرح صمیم در قالب فروش اقساطی، خرید دین، مشارکت، کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، واگذاری خرید خودرو، ... پرداخت می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال گیلان نیز در دیدار مذکور عملکرد بانک‌مهر اقتصاد استان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: تنوع تسهیلاتی و شرایط آسان در پرداخت تسهیلات از ویژگی‌های بانک‌مهر اقتصاد است.

قاسم روحانی، ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد را از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه دانست وافزود: بانک‌مهر اقتصاد به عنوان بانک ارزشی در تلاش است تا در زمینه مذکور گام مهمی بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز