خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه گیلان و شرکت مخابرات استان

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۹۰۲

رئیس دانشگاه گیلان و مدیران دانشکده فنی در نشستی با مدیرعامل شرکت مخابرات استان و مدیران این شرکت، ضمن بررسی نحوه تعامل میان دانشگاه و مخابرات، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، امروز رئیس دانشگاه گیلان و مدیران دانشکده فنی در نشستی با مدیرعامل شرکت مخابرات استان و مدیران این شرکت، ضمن بررسی نحوه تعامل میان دانشگاه و مخابرات، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این دیدار احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان ازخضردوست مدیر عامل شرکت مخابرات استان به دلیل تعامل سازنده با دانشگاه تشکر کرد.

 رضی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دانشگاه ها، استفاده از ظرفیت دانشگاه ها را برای همه دستگاه ها مفید و ضروری خواند.

وی با اشاره به نقش دانشگاه در شناسایی مسائل سازمان های استان در قالب طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برای کمک به شرکت مخابرات استان در مواجهه با چالش های پیش رو اعلام آمادگی کرد.

 رضی در پایان با اشاره به اهمیت ویژه اتصال به شبکه علمی کشور، خواهان توجه و اهتمام ویژه شرکت مخابرات به این مسئله شد.

 رضا خضر دوست مدیرعامل شرکت مخابرات استان در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه گیلان، ارائه محصول با کیفیت را جهت جلب رضایت اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه ضروری خواند و از ایجاد دو سایت ۳G برای دانشگاه گیلان جهت پوشش کامل اینترنت تلفن همراه خبر داد.

خضردوست با تأکید بر خدمات رسانی مطلوب به دانشگاهیان، نگاه مخابرات به دانشگاه را نگاهی ویژه همراه با تعامل و همکاری دانست.

شایان ذکر است در پایان نشست و پس از امضای تفاهم نامه همکاری، طرفین با حضور در محوطه دانشگاه پروژه wifi دانشگاه گیلان را افتتاح کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز