خبرگزاری کار ایران

توسط مدیرکل دفتر امور نمایندگی سازمان توسعه تجارت ایران؛

مجوز بهره‌برداری از مرکز تجاری ایرانیان در روسیه به اتاق بازرگانی گیلان اعطا شد

ارائه خدمات بازاریابی، انجام امورات مربوط به روادید برای صادرکنندگان و تجار و... از جمله اهداف افتتاح مرکز تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه است.

به گزارش ایلنا از رشت، صبح امروز نخستین مجوز بهره‌برداری از مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه به هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان اعطا شد.

مدیرکل دفتر امور نمایندگی سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم اعطای مجوز مذکور به رئیس اتاق بازرگانی گیلان اظهار کرد: این مجوز از طرف معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران برای بهره‌برداری از مرکز تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه به هادی تیزهوش‌تابان اعطا شده است.

مدیرکل دفتر امور نمایندگی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه شرایطی برای توسعه تجاری با روسیه فراهم شده است، تصریح کرد: برای یکی از مکانیزم‌های تجاری برای نخستین‌بار مجوز صادر شده است.

وی بیان داشت: ارائه خدمات بازاریابی، انجام امورات مربوط به روادید برای صادرکنندگان و تجار و... از جمله اهداف افتتاح مرکز تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه است.

رضا عباسقلی درباره اعطای مجوز مذکور به اتاق بازرگانی گیلان افزود: اتاق بازرگانی نماینده بخش‌خصوصی در این استان است و تجارت چندین ساله دارد.

وی توسعه صادرات را از دیگر اهداف راه‌اندازی مرکز تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه عنوان کرد و تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار خارجی و گسترش روابط تجاری از دیگر اهداف راه‌اندازی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه است.

کد خبر : ۳۷۶۳۹۲