خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

شرکت مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمات‌دهنده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۰۰۵

رسول سراییان بیان کرد:شرکت مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمات دهنده است و وظیفه آن ارائه خدمات به مشترکین در بخشهای مختلف ثابت و سیار و دیتا می باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، امروز جلسه راهبردی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات استان، مدیران و روسای ادارات ستادی شرکت برگزار شد.

در این نشست رسول سراییان مدیرعامل شرکت‌مخابرات ایران ضمن تاکید بر افزودن دانش مدیران و روزآمد کردن این دانش با تکنولوژی‌های نوین ارتباطات جهانی اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمات‌دهنده است و وظیفه آن ارائه خدمات به مشترکین در بخش‌های مختلف ثابت و سیار و دیتا است که این شرکت باید خدمات خود را با توجه به سلایق و ذائقه‌های مشتریان بروز کند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم شرکت مخابرات ایران را به عنوان شرکت پیش‌رو، در ارائه خدمات دیجیتال به مشتری در کلاس جهانی بشناسانیم.

سراییان تصریح کرد: این مهم بدست نمی‌آید مگر با تلاش و تغییر تفکر مدیران و کارکنان و  تغییر ساختار سازمانی شرکت مخابرات نیز در همین راستا و موید این مطلب است .

وی موفقیت شرکت را در گرو تفسیر نوع برخورد و رفتار کارکنان با مشتریان دانست و اظهار کرد: شرکت مخابرات گیلان همانند گذشته که در عرصه‌های مختلف درخشیده این بار نیز می‌تواند با رویکرد جدید بدرخشد.

پس از این نشست، سراییان و صدوقی به اتفاق هیئت‌همراه از سالن ناک، برند شاپ و مرکز امور مشترکین خدمات تلفن همراه بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز