خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان:

احیای تالاب‌ها، جلوگیری از ریزگردها و آلودگی رودخانه‌ها از اولویت‌های حوزه محیط زیست است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۱۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان همراهی مدیران دولتی در حفاظت از محیط زیست را ضروری خواند و اظهار کرد: احیای تالاب‌ها، جلوگیری از ریزگردها و آلودگی رودخانه‌ها از اولویت‌های حوزه محیط زیست است.

به گزارش ایلنا از رشت، قربانعلی محمدپور شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته حفاظت محیط زیست بیان کرد: نقش رسانه‌ها در حوزه فرهنگ‌سازی کارآمد است.

وی توجه به حفظ محیط زیست را مهم عنوان کرد و افزود: امروز نگاه مذکور در دولت و مدیران وجود دارد و نویدبخش امید به فضای بهتر است.

وی همراهی مدیران دولتی در حفاظت از محیط زیست را ضروری خواند و اظهار کرد: احیای تالاب‌ها، جلوگیری از ریزگردها و آلودگی رودخانه‌ها از اولویت‌های حوزه محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان تصریح کرد: تحول در حفاظت محیط زیست باید قابل لمس باشد و در این زمینه نیازمند کمک تمام دستگاه‌ها هستیم.

محمدپور تأکید رئیس جمهور در حوزه حفاظت محیط زیست را نشان‌دهنده نگاه متفاوت به این موضوع عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امروز برای اداره کشور اراده مقدسی وجود دارد و می‌تواند توسعه پایدار را رقم بزند.

وی اذعان داشت: حوزه محیط زیست یکی از معضلات اجتماعی دنیاست و باید برای نسل حاضر و آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.

محمدپور با بیان اینکه نمی‌توانیم در اجرای برنامه‌های حفاظت محیط زیست مردم رانادیده بگیریم، تصریح کرد: به‌دنبال حفظ محیط زیست، توسعه پایدار، آموزش و فرهنگ‌سازی در این حوزه هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ارتقای سطح کیفی و کمی در مناطق مختلف گیلان از جمله تالاب انزلی را از اقدام‌های مهم دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف سازمانی برنامه‌های حفاظت محیط زیست را دنبال می‌کنیم و ذره‌ای از ضوابط قانونی کوتاه نیامدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز