خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تاکید کرد:

افزایش معضل ترافیک در شهرستان تالش با ورود گردشگران

فتح اللهی با بیان چند نقطه بسیار مهم در داخل شهر از نظر ترافیکی و ایستگاه‌هایی که باعث ترافیک می‌شوند، خواستار رفع معضل ترافیک در داخل شهر شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان تالش با بیان این مطلب افزود: با فرا رسیدن فصل تابستان، شاهد موج عظیمی از مسافران و گردشگران هستیم و باید با ایجاد هماهنگی و بسترهای مناسب برای مسافران، سفری خوب و سلامت را برای آنان به ارمغان آوریم.

فتح اللهی با بیان چند نقطه بسیار مهم در داخل شهر از نظر ترافیکی و ایستگاه‌هایی که باعث ترافیک می‌شوند، خواستار رفع معضل ترافیک در داخل شهر شد.

وی با اظهار تاسف از آمار رو به رشد تلفات جاده ای در محور ترانزیتی محدوده این شهرستان، بر لزوم انجام کار کارشناسی برای بررسی علل آن تاکید و افزود: در محورهای محدوده شهرستان نقاط حادثه خیزی وجود دارد و مهمترین آنها، برخی مدارسی هستند که در کنار محور ترانزیتی قرار گرفته اند که بعد از تعطیلی مدارس، احتمال خطرات جاده‌ای برای دانش آموزان وجود دارد و باید برای کاهش این خطرات، اقدامات لازم صورت گیرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این جلسه بیان کرد: بیشترین تصادفات جاده‌ای در استان، در محور تالش به آستاراست که لازم است با خردجمعی و کار کارشناسی اعضای شورای ترافیک، بتوانیم آمار تصادفات را کاهش دهیم.

مهرداد مهرگان افزود: شهرستان تالش با دارا بودن امتیازات منحصربفرد از نظر جاذبه‌های کوهستانی، ساحل زیبا و آثار باستانی، زمینه‌ای را فراهم کرده تا موج عظیمی از گردشگران و مسافران به این منطقه بیایند و همین امر، ضرورت ساماندهی مسائل ترافیکی را دو چندان می‌کند.

کد خبر : ۳۷۸۱۴۷