خبرگزاری کار ایران

سیاست دولت تدبیر و امید رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی است

فرماندار رودبار گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و تلاش برای بهره‌وری مناسب از این ظرفیت‌ها با حمایت دولت و مشارکت مردم زمینه ساز اقتصاد مقاومتی است که همه باید در عمل و اقدام مد نظر داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رودبار، سیدمحمد احمدی عصر امروز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه‌مبارک رمضان اظهار کرد: مدیران و مسئولان مرتبط دستگاه‌های شهرستان به عنوان عضو این ستاد موظف هستند برای تحقق شعار سال همگام با دولت و مردم حرکت کنند و اقدام و عمل لازم در این زمینه را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان رودبار در زمینه اقتصاد مقاومتی، افزود: تلاش برای تحقق این مهم با برنامه‌ریزی و توجه به ظرفیت‌ها به جد و به صورت همه جانبه دنبال خخواهد شد

احمدی ادامه داد: تلاش برای رونق تولید و اشتغال در این بخش‌ها باید در کانون توجه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان قرار گیرد و جلسات این ستاد بطور منظم و با برنامه دنبال می‌شود تا نتایج مثبتی حاصل گردد.

فرماندار رودبار گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و تلاش برای بهره‌وری مناسب از این ظرفیت‌ها با حمایت دولت و مشارکت مردم زمینه ساز اقتصاد مقاومتی است که همه باید در عمل و اقدام مد نظر داشته باشند.

احمدی خاطرنشان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و به دنبال رونق اقتصادی است و شهرستان نیز در این راستا کاملا مصمم است و با تمام امکانات و فعالیت‌های موجود در صحنه حضور جدی خواهد داشت .

فرماندار رودبار با اشاره به برنامه‌های این ستاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: تمامی مشکلات واحدهای تولیدی یک به یک به صورت موردی در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و راه حل‌های موجود جهت برطرف سازی آنها مورد توجه و بررسی قرار  خواهند گرفت.

وی با اشاره به نحوه و شرایط پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، تصریح کرد: 68 واحد صنعتی در دو شهرک صنعتی لوشان و خرشک و 27 واحد صنعتی خارج از دو شهرک صنعتی می‌بایست در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کنند و پس از بررسی در کارگروه استان، سپس جهت بررسی بیشتر به کارگروه مرکزی، در ستاد وزارتخانه ارسال خواهد شد و پس از تاییدات لازم، برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

کد خبر : ۳۷۸۶۸۱