خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

برای حل مشکلات صنایع کوچک باید سیاست‌های حمایتی در نظر گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۲۲۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: برای تقویت و حل مشکلات صنایع کوچک باید سیاست‌های حمایتی در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، طهمورث لاهوتی اشکوری در نشست با تشکل‌های خصوصی و صاحبان صنایع در استان با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار بستیم تا اقدامات مطلوبی را برای صنایع کوچک به ثمر برسانیم، اظهار کرد: واحدهایی که تعداد پرسنل آنان کمتر از 50 نفر است، جزء خانواده صنایع کوچک محسوب می‌شود .

وی افزود: با توافق سازمان صنایع‌کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیمه ایران، سال‌گذشته تفاهم‌نامه‌ای جهت حمایت از صنایع کوچک منعقد شد.

لاهوتی اشکوری، به تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیمه ایران برای حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و افزود: با اجرای این تفاهم‌نامه، امید می‌رود شاهد تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، صنایع کوچک در فضای کسب و کار باشیم.

وی یادآورشد: برای تقویت و حل مشکلات صنایع کوچک باید سیاست‌های حمایتی در نظر گرفته شود که یکی از این سیاست‌ها، حمایت‌های بیمه‌ای محسوب می‌شود تا این صنایع را از لحاظ خسارت‌هایی که ممکن است به دارایی و یا کارکنان آن‌ها وارد شود، مصون بدارد.

لاهوتی اشکوری اضافه کرد:واحدهایی که تحت پوشش خوشه هستند می توانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

پوراکبر معاون فنی بیمه ایران در گیلان در ادامه این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر بیمه ایران بزرگترین شرکت بیمه دولتی است امیدواریم فعالان و صنعتگران در شهرک‌های صنعتی از این خدمت بیمه‌ای استقبال کنند.

معاون فنی بیمه ایران در گیلان گفت: کارگاه‌های فعال صنعتی همه روزه در معرض آسیب و خطر هستند که با بیمه شدن آن‌ها می‌توانیم ضریب ریسک خسارت در واحدهای صنعتی را کاهش داده و امنیت و اطمینان بیشتری به کارکنان ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم در راستای معرفی و شناساندن بیمه، به صاحبان صنایع کوچک همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

پوراکبر اضافه کرد:صنایع کوچک با ریسک کار بالا می‌توانند تا 70 درصد بیمه درمان، خسارت و حوادث را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به بسته بیمه‌ای صنایع کوچک، افزود: این بسته به گونه‌ایست که خدمات مناسبی به صنایع ارائه می‌کند.

معاون فنی بیمه ایران اظهار امیدواری کرد: با افزایش همکاری بین دو مجموعه رضایت صنایع نیز فراهم شود و باعث آرامش خاطر و رضایت سازمان نیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز