خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

اختصاص یک میلیارد تومان برای تکمیل پروژه آسفالت مسیر ماسال ‌ـ‌ گیلوان

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۰۸۴

فرماندار ماسال از اختصاص یک‌ میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه آسفالت مسیر ماسال ‌ـ‌ گیلوان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر ییلاق خاکه‌مندان به خانه‌بند این شهرستان بیان کرد: تا پایان سال جاری آسفالت این بخش در حوزه راهداری گیلان افتتاح می‌شود.

قاسم نژاد سهولت دسترسی گردشگران به محل شهادت میرزا کوچک‌خان و وجود جاذبه‌های گردشگری زیبا را از ویژگی‌های ممتاز راه ارتباطی گیلان ‌ـ‌ اردبیل در مسیر ماسال ـ‌ گیلوان عنوان کرد.

فرماندار ماسال مسیر مذکور را نزدیک‌ترین راه ارتباطی بین گیلان و استان اردبیل دانست و بیان داشت: این راه ارتباطی به لحاظ دسترسی عشایر به ییلاقات از اهمیت زیادی برخوردار است.

قاسم نژاد با بیان اینکه اکنون محور مذکور در مرحله تعریض مسیر، اصلاح قوس و احداث ابنیه فنی قرار دارد، افزود: آسفالت راه ماسال به گیلوان از پروژه‌های زیربنایی این شهرستان محسوب می‌شود.

وی از اختصاص یک میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه مذکور خبر داد.

فرماندار ماسال  با اشاره به اینکه با اتمام پروژه مذکور در حوزه ماسال، هشت کیلومتر در حوزه خلخال نیز باید آسفالت شود، گفت: برای اتصال کامل راه ارتباطی ماسال به گیلوان باید 8 کیلومتر دیگر این مسیر در حوزه خلخال آسفالت شود.

قاسم نژاد اذعان داشت: در صورت محقق شدن این امر، می‌توان امیدوار بود فصل جدیدی در زمینه توسعه کشاورزی و افزایش درآمد خانوارهای ماسالی و خلخالی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز