خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان تاکید کرد:

کاهش آمار تصادفات گیلان استمرار یابد

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۴۸۳

فرمانده انتظامی گیلان خواستار استمرار کاهش آمار تصادفات در استان شد و افزود: پلیس راهور باید با نظارت تخصصی بیشتر، آمار تصادفات درون‌شهری را در استان کاهش دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در کمیسیون تحول راهور گیلان ، بیان کرد: فعالیت‌های پلیس باید در تمام نقاط استان به صورت تخصصی و تعهدی انجام شود و حقوق مردم با سهل‌انگاری نباید پایمال شود.

میرحیدری بر برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با خودروهای متخلف و پلاک‌های مخدوش در استان تأکید کرد و تصریح کرد: پلیس راهور می‌تواند با اقدام‌های خود امنیت اجتماعی را ارتقاء دهد.

کاهش آمار تصادفات گیلان استمرار یابد

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس نباید به توهین و بی‌توجهی به مقدسات دینی بی‌اعتنایی کند، گفت: نیروهای متعهدتر و مؤمن در نیروی انتظامی دارای عملکرد بهتری هستند.

میرحیدری لباس پلیس را مظهر پاکی عنوان کرد و بیان داشت: نگاه مردم به پلیس وابسته به عملکرد این نهاد است.

وی خواستار اقدام مسئولانه‌تر و متعهدانه‌تر فرماندهان استانی و شهرستانی پلیس گیلان شد و اظهار کرد: پلیس با خدمت به مردم و مقدسات دینی باید دین خود را به مردم ادا کند.

فرمانده انتظامی گیلان جدی گرفتن اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها از طرف پلیس را حائز اهمیت خواند و گفت: اقدام‌های قانونی و صادقانه پلیس اعتماد مردم به این نیروی خدمتگزار را افزایش می‌دهد.

میرحیدری قضاوت و رضایت مردم در مورد عملکرد پلیس را مهم خواند و یادآور شد: ماموران پلیس صادقانه خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دادند.

میرحیدری خواستار استمرار کاهش آمار تصادفات در استان شد و افزود: پلیس راهور باید با نظارت تخصصی بیشتر، آمار تصادفات درون‌شهری را در استان کاهش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز